بواسیر یا هموروئید چیست و راه های درمان بیماری همورئید یا بواسیر

بیماری بواسیر بیماری رایجی است که نیمی از افراد در هر برهه ای از زندگی شان به آن مبتلا می شوند

بواسیر یا هموروئید چیست و راه های درمان بیماری همورئید یا بواسیر

بیماری بواسیر بیماری رایجی است که نیمی از افراد در هر برهه ای از زندگی شان به آن مبتلا می شوند

کلینیک NHS برای درمان کیست مویی

در NHS (سرویس بهداشت ملی) در بریتانیا ، درمان سینوس پیلونیدال معمولاً از طریق بخش های جراحی عمومی در بیمارستان ها یا واحدهای تخصصی جراحی کولورکتال ارائه می شود. گزینه های درمانی سینوس پیلونیدال در NHS ممکن است شامل مدیریت محافظه کارانه ، روش های کم تهاجمی و مداخلات جراحی باشد.

  • مدیریت محافظه کارانه : در موارد خفیف سینوس پیلونیدال ، درمان های محافظه کارانه مانند آنتـی بیوتیک ها ، مدیریت درد و مراقبت از زخم ممکن است برای کمک به کاهش علائم و بهبود بهبود توصیه شود.
  • روش های کم تهاجمی : تکنیک هایی مانند برش و درناژ ، لیزر درمانی یا برداشتن حفره ممکن است برای برداشتن مجرای سینوسی و ترویج بهبودی با حداقل اختلال بافت مـورد استفاده قرار گیرد.
  • مداخلات جراحی : برای موارد شدیدتر یا عود کننده سینوس پیلونیدال ، برداشتن مجرای سینوسی و بافت آسیب دیده ممکن است برای جلوگیری از عود و بهبودی لازم باشد. روش هایی مانند جراحی لیفت شکاف ، عمل Bascom یا جراحی فلپ کاریداکیس معمولاً در NHS برای سینوس پیلونیدال انجام می شود.

اگر به دنبال درمان سینوس پیلونیدال در NHS هستید ، معمولاً توسط پزشک عمومی خود برای ارزیابی و مدیریت به یک جراح متخصص ارجاع خواهید شد. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما وضعیت شما را ارزیابی می کند ، گزینه های درمانی را با شما در میان می گذارد ، و یک برنامه درمانی شخصی متناسب با نیازهای شما ایجاد می کند.

سایت مرکز درمـان کیست مویی : https://www.nhs.uk

کلینیک دکتر علیرضا زارعی

کلینیک های معروف برای درمان کیست مویی در ایران و دنیا

مرکز تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاهی شامل بواسـیر(هموروئید) ، شقاق مقعـدی ، زگیل تناسلـی ، فیسـتول و کیست مویی از سال 1391 فعالیت خود را زیر نظر دکتر علیرضا زارعی آغاز کرده و با استفاده از جدیدترین روشهای درمانی و بروزترین تجهیزات و به همراه کادر پزشکی مجرب موفق به درمان بیش از 100.000 بیمار گردیده است. مزیت این مرکز استفاده از لیزر و روش های نوین درمانی می باشد که بدون نیاز به بستری و دوران نقاهت طولانی در کمتر از نیم ساعت مراجعه کنندگان درمان و به زندگی عادی خود باز میگردند.

کلینیک زارعی واقع در تهران ، ابتدای خیابان ملاصـدرا ، خیابان پردیس ، پلاک 14، طبقه 5 بوده و با داشتن رضایت بیش از 12سال سابقه کار و بیش از 700 عمل در ماه در خدمت بیماران عزیزمی باشد.

در این مرکز درمان تمام بیماری ها از جمله کیست مویی ، به صورت سرپایی و با لیزر انجام میشود.

سایت مرکز درمـان کیست مویی : https://cliniczarei.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.