بواسیر یا هموروئید چیست و راه های درمان بیماری همورئید یا بواسیر

بیماری بواسیر بیماری رایجی است که نیمی از افراد در هر برهه ای از زندگی شان به آن مبتلا می شوند

بواسیر یا هموروئید چیست و راه های درمان بیماری همورئید یا بواسیر

بیماری بواسیر بیماری رایجی است که نیمی از افراد در هر برهه ای از زندگی شان به آن مبتلا می شوند

تفاوت های توالت فرنگی با توالت ایرانی

۱. توالت آسیایی موثرتر است

اگر از توالت فرنگی استفاده میکنید، احتمال مواردی مانند طولانی شدن مدت در توالت،؟ زور زدن خیلی سخت و گرفتگی برایتان پیش آمده است. در این مواقع توالت آسیایی راه حل شماست. در مطالعه ای که توسط Dov Sikirov انجام شد، او دریافت که هم زمان مورد نیاز برای مدفوع و هم زور زدن هنگام مدفوع هنگام استفاده از توالت اسکوات به جای توالت فرنگی به شدت کاهش می یابد. تفاوت زمان مدفوع نیز بسیار قابل توجه بود: به طور متوسط 51 ثانیه برای چمباتمه زدن. ۱۱۴ ثانیه برای نشستن روی صندلی توالت کم ارتفاع؛ و 130 ثانیه برای نشستن روی صندلی توالت بلند.

ممکن است برای اولین باری که از توالت آسیایی استفاده کنید احساس ناخوشایندی داشته باشید، اما دفع مدفوع بسیار سریع تر اتفاق می افتد و به انقباضات عضلانی بسیار کمتری نیاز دارد.

۲. استفاده از توالت آسیایی برای بدن شما سالم تر است

مدت‌ها گفته می‌شود که چمباتمه زدن روش طبیعی‌تر برای داشتن یک دفع کامل و خوب است، اما تحقیقات زیادی در این زمینه انجام نشده است. زیرا طی یک فشار شکم را در حین اجابت مزاج اندازه‌ گیری کردند. سه موقعیت مختلف، و دریافتند که چمباتمه زدن به کمترین میزان فشار برای اجابت مزاج نیاز دارد، زیرا کانال آنورکتال روده بزرگ صاف ترین است. نشستن به این معنی است که روده بزرگ شما هنوز پیچ خورده است و بنابراین عبور از آن را برای مدفوع دشوارتر می کند. در اصل، گلدان اسکات بهترین حالت مدفوع را به شما می دهد.

هنوز شواهد زیادی وجود ندارد، اما این باور وجود دارد که چمباتمه زدن در دستشویی می تواند به پیشگیری از برخی مشکلات سلامتی، مانند هموروئید، زخم شقاق مقعدی و بیماری روده بزرگ کمک کند (اگرچه این مورد بحث است).

۳. اسکواتی ها راحت تر تمیز می شوند

charkhonaki.ir معمولا توالت های آسیایی راحت تر تمیز میشوند. به خصوص اگر حمام و دستشویی شما یک جا باشد، دیگر نیازی به شستن آن ندارید.

۴. توالت آسیایی بهداشتی تر از فرنگی است

صادقانه بگویم، ممکن است به این نکته اصلا توجه نکرده باشید، اما عمدتاً به دلیل این واقعیت است که مردم به طور کلی توالت های ایرانی وضعیت بهداشتی بهتری نسبت به توالت های فرنگی دارند، در حالی که برخی مخالف این را فکر میکنند. از آنجایی که بدن شما مجبور نیست صندلی توالت را لمس کند، شما مستقیماً با چیزی که می تواند به شما میکروب بدهد در تماس نیستید.

باز هم، به هر حال، توالت‌ها واقعاً دلیل اصلی در دادن میکروب به افراد نیستند، بنابراین اگرچه چندان مهم نیست، اما یک امتیاز اضافی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد